Kaip reklamuoti produktą?

form.jpg

1. užpildykite skundo formą

Užpildykite visą reikiamą informaciją, kad galėtume išnagrinėti jūsų prašymą

paczka.jpg

2. atsiųskite formą mums

Atsakydami į skundą gausite el. laišką, patvirtinantį, kad gavome jūsų pranešimą.
Jo neištrinkite, bet išsaugokite.

form2.jpg

3. laukite mūsų atsakymo:

Mes kuo greičiau su jumis susisieksime ir informuosime, kaip elgtis toliau.
Jums nereikės siųsti gaminio atgal mums.
Mes rasime jums patogiausią sprendimą.


SKUNDO FORMA

SKUNDŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

Pardavėjas atsako klientui, jei parduotos prekės turi materialinių ar teisinių trūkumų (garantija).

Meester Group sp. z o.o., kurios registruota buveinė yra Poznanėje, Wagrowska 2 (61-369), prekių ženklų Mark Adler, Huzaro, Vertenz, Athler, Tulano ir Gregman savininkė, garantuoja tinkamą gaminių veikimą pagal jų naudojimo instrukcijose aprašytas technines ir eksploatavimo sąlygas.

Garantija yra terminuota. Įvairiems gaminiams ir jų sudedamosioms dalims taikomos skirtingos apimties ir trukmės garantijos, aprašytos šiame dokumente. Išsami informacija apie garantiją ir jos išimtis aprašyta mūsų interneto svetainės skiltyje "Garantija".

Garantija netaikoma natūraliam gaminių nusidėvėjimui dėl eksploatavimo ar pažeidimams, atsiradusiems dėl netinkamo naudojimo. Garantija taip pat neapima mechaninių pažeidimų, įskaitant įtrūkimus, kuriuos padarė naudotojas. Garantija netaikoma audinių išblukimui ir kitiems defektams, atsiradusiems dėl ilgalaikio saulės spindulių poveikio, defektams, atsiradusiems dėl netinkamos prietaiso priežiūros, pavyzdžiui, skalbimo per aukštoje temperatūroje, valymo stipriais plovikliais, šiluminės, elektrinės ir skysčių žalos, taip pat defektams ir žalai, atsiradusiems dėl neleistinų pakeitimų ir modifikacijų.

Apie gaminio defektus ir pažeidimus visada reikia pranešti iš karto juos pastebėjus. Aptikę defektą ar pažeidimą, toliau nenaudokite gaminio, nes tai gali pabloginti defektą ar pažeidimą ir sukelti pavojų naudotojo sveikatai ar net gyvybei. Skundo nagrinėjimo metu gaminį reikia saugoti, o po to naudoti pagal gamintojo arba įgaliotojo paslaugų teikėjo nurodymus.

Pretenzija dėl defekto pašalinimo arba parduoto daikto pakeitimo daiktu be defektų nustoja galioti praėjus vieneriems metams nuo defekto nustatymo dienos. Jei klientas yra vartotojas, senaties terminas negali baigtis anksčiau, nei baigiasi 1 sakinyje nurodytas laikotarpis.

Kad būtų galima tinkamai patikrinti galiojimą, užpildykite prašymo formą, nurodydami reikiamus duomenis: Z o.o., turėtumėte pridėti tokį įrodymą pdf arba jgp formatu, defekto aprašymą - įskaitant jo atsiradimo ir nustatymo aplinkybes, defekto atsiradimo datą, žalos nuotraukas / vaizdo įrašą.

Skundus, kylančius dėl kliento teisių, kurias garantuoja įstatymai arba kurios grindžiamos šiomis sąlygomis, pažeidimo, reikėtų adresuoti adresu:

Siųsdami gaminį tiesiogiai mūsų aptarnavimo skyriui:

Meester Group Sp. z o.o., ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31a, 61-249 Poznań prašome pridėti:

skundo formą, kurią rasite čia

Formoje nurodykite informaciją, ar tikitės gaminio remonto / pakeitimo / kainos sumažinimo / pinigų grąžinimo.

Jei renkatės vieną iš pirmiau nurodytų prašymų, atkreipkite dėmesį į toliau nurodytas taisykles:

Negalite prašyti nutraukti sutarties, jei defektas yra nereikšmingas.

jei prašote sumažinti kainą, turėtumėte nurodyti vertę, kuria turi būti sumažinta kaina

galite reikalauti nutraukti sutartį arba sumažinti kainą, jeigu pardavėjas nepakeičia nekokybiško daikto daiktu be defektų arba nepašalina defekto nedelsiant ir nesukeldamas pirkėjui nepagrįstų nepatogumų. Šis apribojimas netaikomas, jei pardavėjas jau pakeitė ar pataisė daiktą arba jei pardavėjas neįvykdė savo įsipareigojimo pakeisti daiktą daiktu be trūkumų arba ištaisyti trūkumą.

Pardavėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per 14 dienų, atsakyti į pirkėjo paklausimą. Atsakymas į pretenziją bus išsiųstas kliento nurodytu el. pašto adresu - priklausomai nuo pretenzijos pateikimo būdo. Reikėtų nepamiršti, kad atsakymas į skundą reiškia, kad skundo pagrįstumas yra patvirtinamas arba ginčijamas. Tačiau tai nereiškia, kad per šį laikotarpį turi būti atkurta sutartyje numatyta prekių būklė. Kartu pardavėjas pasilieka teisę pakeisti skundo sprendimo būdą, jei, jo nuomone, pirkėjo pasiūlytas būdas yra neįmanomas arba per brangus.

Pardavėjas nepriima siuntų, siunčiamų už grynuosius pinigus.

Tarnyba ir gamintojas neatsako už žalą ir nuostolius, atsiradusius dėl negalėjimo naudotis suremontuotu gaminiu.

Reklamacijai pateikti gaminiai turi būti iš anksto išvalyti. Reklamacijai priimami tik kartoninėje pakuotėje supakuoti gaminiai (originalūs arba pakaitiniai).

Norint grąžinti gaminius, jie turi būti išardyti (taikoma gaminiams, kuriuos reikia surinkti) ir supakuoti taip, kad būtų apsaugoti nuo galimų transportavimo pažeidimų. Ant siuntinio turi būti užklijuotas lipdukas su užrašu REKLAMA.

Jei skundas priimamas, gaminys bus sutaisytas arba pakeistas nauju, o jei to padaryti nebeįmanoma - pakeistas kitu gaminiu (iš anksto suderintu su pirkėju) arba grąžinti pinigai. Informaciją gausite el. paštu sklep@huzaro.de.

Visos parduotuvėje siūlomos prekės yra skirtos asmeniniam naudojimui. Skundus dėl komerciniais tikslais naudojamų prekių gamintojas gali atmesti - jei prekės defektas atsirado dėl intensyvaus naudojimo ne buitinėmis sąlygomis. Be to, nuotraukose pateiktos spalvos gali šiek tiek skirtis nuo realios spalvos dėl elektroninio ekrano. Tačiau stengiamės užtikrinti, kad svetainėje pateiktos nuotraukos tiksliai atspindėtų prekių išvaizdą. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad dėl individualių monitoriaus nustatymų tai padaryti gali būti šiek tiek sudėtingiau ir kad tai nėra prekės defektas.

Garantijos teisės baigiasi toliau nurodytais atvejais:

- Pasibaigus garantiniam laikotarpiui

- Remontas ir (arba) pakeitimai atliekami ne "Meester Group" įgaliotųjų atstovų.

- Nesilaikoma tinkamų naudojimo ir techninės priežiūros instrukcijų.

- Naudojant nekokybišką ar sugadintą gaminį, dėl kurio gali būti dar labiau sugadintas gaminys arba sužalotas vartotojas.

Išskyrus šioje garantijoje nurodytus atvejus, "Meester Group", jos darbuotojai ir įgaliotieji pardavėjai neatsako už jokius nuostolius ar žalą (įskaitant atsitiktinius ar netiesioginius nuostolius ar žalą, atsiradusius dėl naudotojo aplaidumo ar netinkamo elgesio). Visas pretenzijas pagal šią garantiją reikia pateikti įgaliotajam pardavėjui. Garantinei pretenzijai nagrinėti reikalingas pirkimo įrodymas: pirkimo dokumentas, sąskaitos faktūros numeris arba parduotuvės užsakymo numeris.

Pretenzijoms, pareikštoms už pirkimo šalies ribų, gali būti taikomi mokesčiai ir kiti apribojimai. Garantijos laikotarpis ir konkrečios sąlygos įvairiose šalyse gali skirtis. Ši garantija nepanaikina, neapriboja ir nesustabdo pirkėjo teisių pagal garantines nuostatas dėl parduotų prekių defektų.